Nederlandstalige Clan voor +16 jarigen

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

De Rs-freak

Ga naar beneden 
AuteurBericht
stlazare
C-mod
C-mod

Man Aantal berichten : 337
Leeftijd : 66
Registration date : 30-05-07

BerichtOnderwerp: De Rs-freak   vr jun 15 2007, 17:16

De macht van een schrijver is onvoorstelbaar. Met woorden kan je iemand opvrolijken, vernederen, afbreken of tot inkeer doen komen. Het geen volgt is niet zozeer bestemd voor gevoelige lezers !

Ik hang languit in men bureaustoel in een onvoorstelbare positie.
Benen ergens onder te tafel,voetjes rustend op de Pc, met me achterste op het puntje van de stoel, één arm achter me hoofd en de andere natuurlijk aan de muis.
Ik lijk wel een standbeeld. Bewegingsloos staar ik naar me poppetje dat daar braafjes zich in het zweet aan het werken in op een Magic-tree. Verdorie wat is dit saai ! Niemand online, niemand rond me, gewoon hak, hak, hak en dat duurt wel een tijdje.
Op zulke momenten gaat m’n grijze celletje aan het werk. Dan overloop ik voor mezelf de dag of bedenk een of ander. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen dat wel es overkomt.

En dan vliegt ineens een vieze gedachte door m’n hoofd : Wat zit ik hier nu eigenlijk te doen ???
Gewoon als een aap naar een onnozel poppetje te starten dat staat de hakken. Plots voel ik me zoals een goudvis in een bokaal die nog maar eens hetzelfde rondje zwemt, met starre blik kijkend naar dat wrakje dat al 5 jaar in het midden van die bokaal ligt alsof ie het voor de eerste maal tegenkomt.
Djezus ! zou ik beter mijn tijd niet beter besteden ?
Ik moet nog naar de winkel, die en die telefoneren, dat opkuisen , daar wat oprommelen …
Heb ik er dan ook van ?? Nee, dat kan niet ! Niemand wil zoiets toegeven !
Ben ik echt verslaafd ???? Ben ik een RS-freak ???
Verslaafd aan een dom kinderspel ? Nee, dit kan niet !

Ik begin voor mezelf eens op een rijtje te zetten wat ik de afgelopen dagen gedaan heb :
Mining, smithing, herblore, fishing, ….maar waar zijn die Real Live-acties ?
Geen opkuis, geen telefoons, geen visites… gewoon leven in die toch zo comfortabele bureauzetel, gezellig met me poppetje dat zich uitslooft voor mijn rijkdom te verhogen, terwijl ik wakker lig weg te dromen over de volgende set blinkende armor die ik me ga aanschaffen.
Het is op zo’n moment dat je pas merkt dat het kwade prachtig kan samenwerken.
De ene verslaving geeft de andere steun. Als ik net zinnes ben finaal eens men bedje op te zoeken heb ik plots een onweerstaanbare zin in een sigaretje. Nou ok dan, nog eentje roken en dan kribbe in !
Ondertussen is m’n rs-slaafje van positie veranderd en loopt die haastig van tuin naar tuin om daar groene bits en bytes te verwerken.
Moet het juist NU zijn dat ik lvl up ga ?
Eindelijk kan ik weer een nieuw soort zaadje de grond in duwen. Dit moet ik NU nog testen.
Mijn sigaretje is al op en als de gedachte om weer onder de wol te kruipen opkomt, krijg ik plots een schurende droge keel die dringend moet bevloeid worden.
Nou effe drankje erbij en dan bed in !
En zo ga ik nog uren door : Oh, nog snel die slayertask afmaken, sigaretje… Hmmm toch nog ff me herbs uithalen, sigaretje…Hé ik kan een nieuwe potion maken, ff teste, sigaretje , drankje……
Als ik me wil afwenden van rs zoek ik onbewust een excuus en komt een andere verslaving zich spontaan aanbieden om toch maar me poppetje daar niet als een geslagen ezel alleen te laten midden in RS-land.

Ben ik nu echt verslaafd, een freak , een Nerd ???
Naahhhh…het ligt aan RS zelf, ’t ligt niet aan mij !!!!
Haastig sluit ik Word af, beëindig ik dit tekstje, want een hele reeks gruwelijke monsters wachten op mijn finale genadeslag !

Op de achtergrond speelt de radio een toepasselijk nummer : Le Freak van Chic. Wat een toeval !

De Rs-freak
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The undead legion :: Funcorner :: Non Clan Talk-
Ga naar: