The undead legion
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige Clan voor +16 jarigen
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kat en Muis

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Kat en Muis Empty
BerichtOnderwerp: Kat en Muis   Kat en Muis I_icon_minitimevr mei 01 2009, 19:04

Désiré is een onverbeterlijke dronkaard.
Zijn vrouw roept, buiten zijn weten om, de hulp in van hun huisdokter.
Die kent hem van binnen en vanbuiten en rekenend op Désiré's naïeve natuur spreekt hij hem daarover op een dag aan.
"Désiré, ik ben een man van de wetenschap en je moet naar mij luisteren: mensen die zoveel drinken als jij worden beetje bij beetje kleiner en ik heb zelfs al van iemand gehoord die nauwelijks nog groter was dan een muis."

Om van de schrik te bekomen gaat Désiré pinten pakken en wanneer hij 's nachts in bed kruipt fluistert hij tegen zijn vrouw: "Alice, als je soms mocht merken dat ik altijd maar kleiner word, wil je dan de kat buitensluiten?" cat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kat en Muis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kat en Muis   Kat en Muis I_icon_minitimevr mei 01 2009, 19:05

rofl
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackflach
C-mod
C-mod



Man Aantal berichten : 487
Leeftijd : 58
Registration date : 01-06-07

Kat en Muis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kat en Muis   Kat en Muis I_icon_minitimeza mei 02 2009, 11:01

Foei Line...........
Geef je nu een gouden tip aan Anja Twisted Evil ??????
Zoveel drinkt ze nu ook niet hoor...... Rolling Eyes
Ze drinkt gewoon graag met maten en als die nu grote maten zijn, speelt toch geen rol this de gezelligheid ....... Smile

John affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kat en Muis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kat en Muis   Kat en Muis I_icon_minitimeza mei 02 2009, 16:00

Miauw! cat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kat en Muis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kat en Muis   Kat en Muis I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kat en Muis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The undead legion :: Funcorner :: Grappige of niet grappige grappen-
Ga naar: