The undead legion
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige Clan voor +16 jarigen
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fruit is gezond!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Fruit is gezond! Empty
BerichtOnderwerp: Fruit is gezond!   Fruit is gezond! I_icon_minitimeza feb 07 2009, 16:31

Een Hollander en een Belg zitten op een boot die begint te zinken. De Hollander en de Belg beginnen dan maar te zwemmen, en ze blijven zwemmen tot ze op een eiland aanspoelen.
Op dat eiland worden ze door kannibalen gevangen genomen en het opperhoofd zegt: 'In de pan ermee'.

De Belg zegt: 'Kunnen we iets doen om niet in de pot te moeten?'
De kannibaal zegt: 'Ja, je moet een opdracht vervullen'.
De Belg: 'Geef die opdracht dan maar', en de Hollander: 'Ja, kom hier met die opdracht'.
De kannibaal: 'Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken en kom ermee terug, dan zal je je tweede opdracht krijgen.'

De Belg is als eerste terug met 100 bosbessen.
Het opperhoofd zegt dan tegen de Belg: 'Steek nu die vruchten 1 voor 1 in uw gat zonder te lachen, als dit lukt, mag je blijven leven.'
De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in zijn gat, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij dan toch in de lach. Het opperhoofd: 'Hoofd eraf en in de pan ermee'.

Als hij in de hemel komt vraag Sint Pieter hem: ' Ik heb het zo goed in de gaten gehouden en snap echt niet waarom je bent beginnen lachen bij die 100ste vrucht. Je was er toch al...'

Waarop de Belg antwoordt: 'Niet moeilijk, ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Fruit is gezond! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fruit is gezond!   Fruit is gezond! I_icon_minitimevr apr 02 2010, 00:45

man ik heb ligge blyte by deze ='D

HILARISCH!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fruit is gezond!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The undead legion :: Funcorner :: Grappige of niet grappige grappen-
Ga naar: